Saturday, June 09, 2012

check this out!!


## alamak!! holiday is over!!!##
hallo! melo! marsmellow!! hehe...hari ni aku nak kngsi pasal satu lgi dstinasi percutian yg terbaik dari ladang! kalau tak percaye tgok ni!!




wow!!! terujekan??? mstilah cantik,, nak tau lokasi tmpat yg bak syurga bunga ni, agak-agak??? kalau nak tau lokasi terletak di negare klahiran pmain bola sepak DIRK KUYT iaitu BELANDA, ade org pggil HOLLAND, ade pggil NETHERLAND..tpi same jer mksodnye..kalau nak tau, holland psukan kgemaran aku untk mnang EURO 2012..hehe..nk kcikkan lgi skop HOLLAND ni, lokasi yg lbih terperinci ialah LISSE..aku hrap satu hari nti aku akn dpt mnjejakkan kaki ke LISSE ni!! seronoknye!! tak dapat pegi KOREA pon takpe lah..hehe..hmpir 90 % tmpat ni didiami bunga-bungaan yg sgar..name jolokan lokasi indah ni...jeng jeng jeng...PARADISE OF FLOWER @ TULIP BEST FIELD...hehe... nak tau, welcome road pon dah dikelilingi dgan bunga tulip tau!! memang skrang ni, semue plancong dah btalkan tiket untk terbang ke PARIS, COPENHAGEN, STUTTGART ke LISSE ni!! hebatkan!!hehe

aku akan tmbahkan lgi keinginan korang untk pergi ke LISSE dengan....



yg ni pndangan dari atas pulak..mcam karpet kan..!! hebatnye ciptaan ALLAH S.W.T!!



 okey!! untuk sekarang..habislah coretan saye..kite jumpe lain  kali..bye!!



No comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...